Ny uppstart av bloggen!

Jag har inte bloggat på säkert ett år, vet inte varför, tappade suget där ett tag. Men idag bestämde jag mig för att börja blogga igen :) Det är skönt att skriva av sig tycker jag. Så nu har blogget fått en fin ny blå design, som jag själv har gjort i photoshop :) Blev väldigt nöjd faktiskt :)

Så nu ska jag åtminstånde blogga minst 2 gånger per dag, inte säkert att det blir så men satsar på det :)

Min dag idag då började med att Marcus (mitt ex) och jag vaknade, han sov över hos mig å vi låg å kramades och snackade typ hela natten, myspys :) Vi kollade lite på tv, låg i sängen till kl 3 (hehe...) sen tog han bussen och åkte hem :) Sen satte jag mig vid datorn å började fixa min blogg lite smått =) En rätt så chill söndag, elle va tycker ni? ;) Imorn är det skola igen, börjar kl halv 9 så ska snart gå å sova :)

That was my day :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0