Glömde skriva inlägg xD

Okej mitt bloggande går inte så bra har jag märkt xD Har inte gjort ngt inlägg på en hel vecka haha. Men jag har varit upptagen rätt mkt =)

Har praktiserat i ett stall hela veckan, Fågelängen :) Det var jätte kul! Fick mocka osv, fick även tömköra! Det var jätte kul :) Nu är jag helt slut i kroppen efter den här veckan x) Så ikväll ska jag bara chilla, hyra film å köra godis å bara va, precis vad jag behöver!

Jag har även blivit tsm med mitt ex igen, vi träffades några gånger efter att vi gjort slut och det kändes så rätt! Så vi prövade igen, and so far so good :)

Vet inte vad som händer i helgen, skulle träffa han imorn men han e sjuk så får se vad jag hittar på för annat skoj :)

Tyvärr har jag inga bilder från den här veckan xD men ska börja ta kort med min kamera i promise! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0